< Till bloggens startsida

Dagens tips

Ignorera allt tjat om att gå till gymmet för att svettas som en gris för att öka till självförtroende, förändra det hemma istället. Jag trivs som bäst med mig själv när jag är nyduscha (inklusive nyrakad), när mitt rum är nystädat och det luktar fräscht i min omgivning. Jag har då tid till att slappna av och göra det jag vill göra, med en ökad självkänsla. På grund av att jag tycker att det här med självkänsla och självförtroende är enormt viktigt med sig själv så fokuserar jag på att förändra det innan jag börjar tänka på vad jag är missnöjd med min kropp. Det är faktiskt sant att man ser bättre ut om man känner sig snyggare, tänk på det !! ;)


Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

bra tips :)

2012-03-10 @ 12:55:58
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0