< Till bloggens startsida

Dag 2

Har haft VÄRLDENS sämsta internetuppkoppling idag så jag sket i morgoninlägget och stack iväg på stan istället. Min frukost såg lika dan ut idag med en mättande portion av risgrynsgröt och en kopp kaffe. Därefter kände jag mig godissugen så jag bakade världens godaste kladdkaka!! Jag tog en bit på ungefär 50 g som motsvarar ca 200 kcal. Det bästa med att äta en kladdkaka är att det endast behövs en bit för att man ska bli nöjd! Nackdelen är dock att efter denna bit så står det en bjudande kladdkaka i kylen som man inte kan motså. Trots min sukt efter en till bit av denna kaka motstår jag den och siktar mot mitt mål!!
Kan iallafall säga med handen på hjärtat att min shoppingtur och mitt nystädade rum ligger gott om magen ;)! Tänkte slänga upp en dagens tips senare idag också! Håll utkik....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0